Agencja Medas Media

Agencja Out of Home

14000 miast i miasteczek - 35000 billboardów w całej Polsce

O NAS BILLBOARDY W POLSCE JAK PRACUJEMY DLACZEGO OUTDOOR PRODUKCJA REKLAM ZAUFALI NAM KONTAKT

Outdoorowa reklama na billboardach

DLACZEGO OUTDOOR

Działania promocyjne w przestrzeni miejskiej są najstarszą formą reklamy, pamiętająca jeszcze czasy antyczne – Tak! Dzisiaj pisanie po ścianach to wandalizm, wówczas to była reklama! Outdoor (inaczej: Out of Home ; OOH ; a po polsku po prostu reklama zewnętrzna), to jedyne obecnie medium o masowym zasięgu, które gwarantuje dotarcie do mieszkańców całego kraju. Z reklamą zewnętrzną stykamy się każdego dnia, w drodze do pracy / do szkoły, jadąc na zakupy, czy wracając po całym dniu do domu. Przy dobrze zaplanowanej kampanii, mieszkańcy większych miast, trafiają na ten sam przekaz, przemieszczając się po mieście różnymi drogami. Mieszkańcy mniejszych miast, spotykają te same nośniki nawet kilka razy w ciągu jednego dnia, gdy te umiejscowione są w kluczowych miejscach miasteczka.

Często porównuje się kampanie outdoorowe z kampaniami w TV. W które warto zainwestować, żeby uzyskać oczekiwane efekty? Nie ma na to jednej słusznej odpowiedzi. W tym miejscu chcielibyśmy tylko zwrócić uwagę, że kampanie billboardowe doskonale budują zasięg kampanii i docierają do szerokiej grupy odbiorców – outdoor to medium masowe. Reklamy outdoorowej nie da się „wyłączyć”, nie wymaga użycia żadnych dodatkowych urządzeń i nic nie kosztuje (zakup TV, abonament, koszty eksploatacji). Z przekazem stykamy się za każdym razem, gdy wychodzimy z domu, a ponieważ billboardy stały się stałym elementem naszego krajobrazu i dlatego postrzegane są pozytywnie. Nie bez znaczenia są również koszty kampanii, które przy kampaniach billboardowych potrafią być nawet kilkukrotnie niższe.



Polecane billboardy reklamowe: